Uneori am sentimentul că al doilea război mondial continuă, iar statul a devenit aliatul marilor puteri care se confruntă, hrănindu-le fiinţa cu atitudinea-i opresivă la adresa mea, cetăţeanul!
În locul unui confort existenţial, consecinţă a loialităţii mele –cetăţeanul, finanţator al cheltuielilor pe care operatorul de credite, agreat de stat, le face, statul român îmi pune în pericol nu numai fiinţa biologică (superb poemul lui Adrian Păunescu “Moartea prin împăturire” din volumul “Istoria unei secunde”!), dar prin atitudinea sa faţă de lege şi fiinţa morală!
Sunt în măsură să afirm că această societate –prin atitudinea pe care o appeară, poate semna actul de deces al statului român, sau, dimpotrivă al reînvierii sale!
Dacă experienţele pe care statul român le face pe pielea cetăţeanului român vor continua, iar acesta se va complace şi nu va manifesta rezistenţa suficient şi necesară care să oprească delirul schizoid al statului român, România va pierde tot ceea o defineşte ca stat adică, populaţie şi teritoriu!
european, Mircea Şerban, cetăţean român cu domiciliul în străinătate, refuz a fi cobai al statului român!
Solicit, cer cu insistenţă, ca autorităţile competente ale României să constate eroarea subject matteră conţinută de înscrisurile intitulate “Proces verbal privind centralizarea voturilor, constatarea rezultatului alegerilor şi atribuirea mandatului pentru funcţia de primar, 10 iunie 2012”, ca urmare ilegalităţii codului numeric de identificare a judeţului Maramureş, eroare subject materială care determină nulitatea absolută a înscrisului menţionat!
Dacă “nimeni nu este mai presus de lege” –Constituţia României, art. 16 (2), atunci cer ca legea să fie respecată în primul rând de către funcţionarii statului român, indiferent de nivelul de la care reprezintă interesele statului român şi ignoranţa faţă de cetăţean!
Alegerile de la 10 iunie au fost organizate de către Guvernul României, autoritate supremă executivă, obligată să respecte legea validată de către Parlament!
Potrivit legii nr. 2/1968 –republicată, privind organizarea administrativă a teritoriului Republicii Socialiste România, precum şi prevederilor din Legea nr. 2/1989², conform datelor statistice confirmate de către Institutul Naţional de Statistică, România este împărţită în forty one de judeţe, municipiul Bucureşti deşi este reşedinţă a Ilfovului are statut administrativ distinct. Potrivit prevederilor legii nr. one hundred and five/1996 artwork. 5 al. 1-2, privind evidenţa populaţiei şi cartea de identitate, fiecărei personae fizice i se atribuie de la naştere un cod numeric private -CNP, care se înscrie în actele şi certificatele de stare civilă şi se preia în celelalte acte cu caracter oficial, emise pe numele persoanei respective, precum şi în registrul everlasting de evidenţă a populaţiei. Codul numeric private reprezintă un număr semnificativ ce individualizează o persoană fizică şi constituie singurul identificator pentru toate sistemele informatice care prelucrează date nominale.
Dacă legiuitorul a stabilit, apoi a legiferat principiul unui cod ca singur identificator pentru fiecare persoană juridică, acelaşi principiu validează şi identificarea persoanelor juridice pentru toate sistemele informatice care prelucrează date nominale.
Aceasta înseamnă, că atât codul literal cât şi codul numeric al celor forty one de judeţe ale României şi al municipiului Bucureşti sunt unice pentru absolut orice sistem informatic care prelucrează date nominale, deci obligatoriu şi în ce priveşte interpretarea HG 143/2012.
Cu alte cuvinte, codul de identificare numeric al judeţelor şi municipiului Bucureşti, care sunt publicate în anexa intitulată “NUMEROTAREA circumscripţiilor electorale judeţene şi a municipiului Bucureşti pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale din anul 2012” a rămas unic, prin articolul din hotărârea de guvern fiind identificate circumscripţiile electorale înfiinţate pe fiecare unitate administrativă judeţeană!
A interpreta actul normativ HG 143/2012 drept cadru juridic pentru modificarea codului unic de identificare a judeţelor, fie şi pentru sistemul informaţional al Biroului Electoral significant, sau al Biroului Electoral Judeţean Maramureş este nu numai o eroare, dar cu certitudine o infracţiune!
Din aceste motive, solicit din partea Biroului Electoral Judeţean –BEJ, o altă atitudine decât cea exprimată ca răspuns la solicitarea mea din 13. 06. 2012, în caz contrar voi chema în instanţă această autoritate judeţeană, dar şi cea naţională, adică BEC!
Prin acest articol servesc interesele legii, patriei mele, conform prevederilor Constituţiei României, care conferă fiecărui cetăţean dreptul şi obligaţia de a apăra România.
De asemenea, este obligaţia Guvernului României de a pedepsi pe cei vinovaţi de neglijenţă în serviciu, abuz în serviciu, în caz contrar voi acţiona în instanţele naţionale şi internaţionale cabinetul Ponta!
Ne-au obişnuit comuniştii să ignorăm nu numai anatomia, corpul, trupul de carne – uleiul de rapiţă, siluirea femeii prin „decreţei”dar, ne-au obişnuit cu indolenţa (şi) cu privire la drepturi care se cuvin omului, animalelor…
publish comuniştii ne-au obişnuit –deja!, a ignora nu numai valorile cunoaşterii, dar şi ale fiinţei naţionale!
Pe mine, Mircea Şerban, nu au reuşit!
Din puncul meu de vedere, pe care îl voi susţine şi la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, dacă această nulitate absolută se va constata şi în celelalte înscrisuri eliberate în cele forty two de circumscripţii electorale, rezultatul scrutinului din 10 iunie este unic pe întreg teritoriul naţional, adică zero –zero, ceea ce opbligă la departajarea candidaţilor printr-un al 2-lea tur!
PS.
Dacă licenţiaţii în ştiinţe juridice din Vişecu de Sus -jurişti, avocaţi, magistraţi, nu au sesizat eroarea subject matteră şi implicit nulitatea absolută a înscrisurilor, aştept ca matematicienii din oraşul Vişeu de Sus să sesizeze eroarea care pune la îndoială şi corectitudinea datelor procesate.
Atenţie, această eroare există!