Fukushima, fața nevăzută a tsunamiului american…

    0
    214

    Pe adresa mea de E-mail am primit textul de mai jos. "Povestea" pare scenariul unui thriller dar, cu toţii ştim deja că nu a fost ficţiune ceea s-a întâmplat în urmă cu aproape 4 ani dar, faptul că natura a fost manipulată deliberat de către (un) om şi îndreptată împotriva unei comunităţi ei bine, fapta este -se pare, o realitate şi textul de faţă evocă intriga "scenariului"… al cărui autor îmi este necunoscut de aceea, nu l-am putut nominaliza la sfârşitul lui.

    În urmă cu trei ani aproape că nu exista canal de televiziune, post de radio, agenție de știri, cotidian sau publicație online care să nu trateze cu interes urmările cutremurului produs în apropierea Japoniei la 11 martie 2011. Imaginile și urmările tsunami-ului încă mai sunt vii multora… în special celor care au trăit pe viu acele momente.
    Încă de atunci, la început mai timid, apoi pe baza unor imagini și interpretări ale fenomenelor meteorologice care au urmat – adevărate mărturii – au fost voci care au afirmat faptul că Japonia a fost „lovită” de un cutremur care nu a survenit din cauze naturale, ci fabricate.


    Cutremurul de 9,03 magnitudine s-a produs la 70 km de coastele nord-estice ale Japoniei, la o adâncime de 32 de kilometri la ora locală 14,46 (5,46 UTC, 7,46 ora României);
    S-a calculat că mişcarea seismică a mutat insula Honshu, cea mai mare a Japoniei, cu 2,4 metri, iar axa Pamântului a suferit o deplasare de cel puţin 10 centimetri;
    Tsunami-ul produs în urma cutremurului a avut până la 40 metri înălţime, lovind în interiorul uscatului până la 10 kilometri de la ţărm: a mutat vapoare, maşini, a distrus în total aproape 130.000 de locuinţe, iar, circa un milion au suferit distrugeri parţiale;
    Au fost înregistrate 15.8881 de decese, 6.142 de răniri iar, 2.668 de persoane au fost date dispărute, trupurile lor nefiind găsite până acum;

    Centrala nucleara de la Fukushima a fost grav afectată, luni întregi specialiştii luptându-se să o stabilizeze; rezidenţii pe o rază de zeci de kilometri au fost evacuaţi din cauza radiaţiilor;
    Pagubele produse de cutremur, tsunami şi toate câte au urmat depăşesc 235 miliarde de dolari – se crede că este cel mai costisitor dezastru natural din toate timpurile.
     

    Astăzi, vă aduc în atenție o altă față a poveștii. Rămâne la alegerea fiecăruia dintre voi a analiza și decide dacă în rândurile de mai jos, veți crede că aceasta a fost motivația. Pentru moment, eu personal pot spune doar că în lumina noilor date, precum și a efectelor ce aveau să decurgă… e foarte posibil!

    X – 37B, revenit acasă după succesul misiunii

    X-37B reîntors din misiunea secretă

    US Army a lansat la data de 5 martie 2011, sistemul Orbital HAARP cu ajutorul noii „jucării” (X-37B) din dotarea NASA, într-o misiune secretă coordonată de însăși Casa Albă. X -37B, a fost lansat în spațiu cu 6 zile înainte de 11 martie 2011, timp în care trebuia să localizeze și prelucreze mai multe scenarii, urmând a alege – în baza condițiile meteo – scenariul care ar fi afectat cât mai puțin țările vecine și… în ultimă fază, continentul american (în cazul unei catastrofe nucleare). Ziua de 11 martie, a îndeplinit toate aceste condiții.
    11 martie 2011 avea să fie una specială şi consemnată în paginile de istorie modernă din toate punctele de vedere. Aici însă vom aborda doar decizia politică și militară care a declanșat această cauză. Mai exact, este (cel puțin confirmat) primul caz în care o armă psihotronică poziționată în spațiul cosmic lovește o țintă la sol. Instalația Orbital HAARP, a declanșat un cutremur cu o magnitudine de 9,0 în largul coastelor Japoniei. Epicentrul cutremurului a fost localizat la aproximativ 100 de km vest de Inelul de Foc. În ciuda oricăror dezmințiri ale Departamentului de Stat American, a USArmy sau chiar a NASA, opinia specialiștilor în Fizica Pământului este că acesta nu a fost un eveniment natural produs în urma activității faliei, ci unul creat artificial prin tehnologia HAARP.
    Un studiu al Universității NorthWest arată, pe baza citirii datelor magnetometrice de inducție în banda de 2.5Hz înregistrate la acea dată, faptul că acestea reprezintă o dovadă clară, că la baza producerii cutremurului a fost folosită tehnologia HAARP. Frecvența de 2,5 Hz reprezintă valoarea de excitație pe care instalația HAARP o poate emite pentru a produce un cutremur, aceasta fiind identică cu valoarea pe care natura, „o folosește” când pe cale naturală se produce un astfel de eveniment.

    Studiu: http://www.earth.northwestern.edu/people/emile/PDF/EAO127.pdf

    VARTEJ

    Unul din cele trei vârtejuri apărute la puțin timp după ce unda de șoc a lovit țărmul

    De ce Japonia?
    De ce a autorizat Obama folosirea tehnologiei HAARP pentru a ataca Japonia? Aparent nu sunt motive care să indice vreun factor de instabilitate, de pretenții teritoriale sau instabilitate politică în Țara Soarelui… totuși sunt câteva argumente tehnologice care dacă „scăpau” în producția de serie…. lumea economică, financiară, politică și socială… ar fi putut face un nou pas în dezvoltarea ei, comparabil cu cel prin care Tesla a dat umanității un nou sens vieții prin invențiile sale în domeniul electricității. Aș îndrăzni să spun că am asista la o nouă revoluție industrială… ori America, Germania și celelalte mari puteri, cel puțin… pentru moment, nu doresc acest lucru.
    Ok și… de ce Japonia?
    Pentru că Japonia începuse producția de serie a vehiculelor care nu folosesc nici o picătură de benzină – NICI O PICĂTURĂ, vehicule al cărui cost la achiziție nu depășea valoarea unui autovehicul de clasă medie 5.000 – 7.000 USD, însă dotate standard cu o tehnologie comparabilă cu cea a unor mărci de prestigiu din categoria bussines class.
    Mai pe înțeles asta s-ar traduce astfel: O mașină japoneză cu un plin făcut poate parcurge de trei ori mai mult decât una similară (americană sau europeană) tot cu un „plin făcut”, dar care folosește combustibil benzină ori motorină. Ori la un astfel de preț, cu emisii ZERO, și o autonomie de rulaj, DE TREI ORI mai mare decât de unul similar ca dimensiuni și caracteristici pe benzină… nu putea să nu atragă atenția!
    De ce SUA a atacat Irakul și Libia?… Pentru un singur motiv – PETROL! Motivația americană a venit promt. După ce au cheltuit trilioane de dolari în războaiele „contra terorii” și au preluat controlul petrolului în Orientul Mijlociu, dintr-o dată s-au văzut în fața falimentului prin intrarea pe piață a unei noi tehnologii de fabricație a autoturismelor ce nu folosesc derivați din petrol, dar care au o autonomie de trei ori mai mare și sunt complet ecologice. În acel moment, a fost clar pentru toți că dacă tehnologia ieșea pe piață, la scurt timp, automobilele sub marca „Made in SUA” ar fi încetat să se mai producă.
    De ce atunci…
    Într-o ședință cu „ușile închise” Guvernul federal al SUA împreună cu oficiali ai Casei Albe, prin ordinul direct al lui Obama, au autorizat folosirea tehnologiei HAARP într-un atac asupra Japoniei la 11 martie 2011, cu scopul de a proteja interesele financiare ale companiilor petroliere americane.
    Cutremur declanșat de HAARP în apropierea coastei Japoniei, a fost strategic ales pentru a distruge producția fabricilor japoneze de autoturisme ce foloseau tehnologia bazată pe celula cu hidrogen. Reducând astfel, pentru moment, riscul de a fi scoase de pe piață mașinile ce folosesc „încă” benzină. Dar limitând serios producția celor de la Honda, în special a modelor Fit EV și FCX Clarity.
    Honda a prezentat modelul FCX Clarity, un sedan ce utilizează celule de combustibil, pentru prima dată în 2007 la Salonul Auto de la Los Angeles. În 2011, Honda FCX Clarity a fost aleasă masina ce avea să dea startul în cursa de deschidere la IZOD IndyCar. A fost pentru prima dată când un vehicul alimentat cu hidrogen a participat la o cursă IZOD IndyCar Series în Statele Unite ale Americii.
    Propulsat de un motor electric care functioneaza pe baza de energie electrică generată de o celulă de hidrogen – singurele emisii fiind DOAR vapori de apă – , Honda FCX Clarity are o autonomie de trei ori mare decât de un altul similar ca dimensiuni dar pe benzină sau derivați din petrol. Performanța și accelerarea la modelul FCX Clarity sunt comparabile cu un motor cu 4 cilindri de 2,4 litri, dispunând de o certificare EPA de 240 mile.
    De la prezentarea oficială la salonul din Los Angeles din 2007, au fost aproape 80.000 de oameni din intreaga lume care au exprimat interesul de a deține un FCX Calrity. 80.000 de oameni care nu își mai doreau mașini poluante ce folosesc derivați din petrol… și totuși?

    HONDA marul discordiei

    Honda FCX Clarity, mărul discordiei…

    Tehnologie vs. Economie…
    Un chestionar al unei companii de asigurări americane făcut la începutul crizei economice din 2008, începea cu întrebarea: „Cât de mult plătiți în fiecare săptămână pentru benzină?” Multiplica suma pe care o aloci pentru benzină cu 52.
    Majoritatea celor care au participat la acest studiu alocau în medie cam 40 USD. Dacă înmulțim cu 52 de săptămâni (un an) suma rezultată este de 2080 USD/an. Acum multiplică cantitatea de benzină folosită într-un an de 80.000 de oameni… rezultă cam 166,4 milioane USD/an. Cu prețul în continuă creștere (5 dolari/galon – n.r. aproximativ 4 litri) în cât timp crezi că din 80.000 de oameni… vor deveni 80 de milioane de oameni?
    80 de milioane de oameni (mai mult sau mai puțin) x 2080 USD… ne redă motivația ce a stat în spatele deciziei. Doar în Statele Unite potrivit unui studiu DOT din 2007 rezultă că sunt înmatriculate 254,4 milioane de vehicule.
    Folosind această cifră ia 254.400.000 x 2.080 USD (suma minimă plătită de un american) = 528.320.000.000 USD/an. Fie că vorbim de 166.4 milioane dolari, fie de 166.4 miliarde dolari sau 528.32 miliarde dolari pe an, avem în față motivul pentru Statele Unite de au atacat Japonia, folosind tehnologia HAARP.
    Urmări și… decizii
    La scurt timp după ce X -37B folosind tehnologia HAARP declanșat un cutremur cu magnitudinea de 9.0 grade, prim-ministru Naoto Kan, a ordonat la data de 6 mai 2011, ca Hamaoka Nucleare să fie fi închisă, hotărâre luată în urma unui studiu guvernamental întocmit o agenție a Statelor Unite (United States Geological Survey – USGS) prin care se susținea cu o probabilitate de 87%, posibilitatea producerii unui nou cutremur cu magnitudinea de 8 grade în următorii 30 de ani, lucru care ar pune în pericol stabilitatea întregii regiuni, putând avea urmări serioase. Să fi fost „cartea de vizită” prin care le spuneau japonezilor: „Suntem cu ochii pe voi!”
    După ce s-au asigurat că, „producătorul” celulelor electrice pe bază de hidrogen fiind închis… și producția auto a companiilor japoneze ce foloseau acestă tehnologie s-a oprit… Americanii au demarat „planul de ajutor”. Honda și-a oprit producția auto la modelele electrice… pentru moment. (să sperăm!)
    Chubu Electric grupul căruia îi aparține Hamaoka Nucleare, servește centrul Japoniei, inclusiv prefectura Aichi, unde Toyota, Honda, Mitsubishi și Suzuki au fabrici. Toate cele patru mari companii auto au suferit pierderi majore ca urmare a închiderii centralei nucleare. La fel și furnizorii de echipamente electronice Panasonic, Toshiba și Fujitsu, care echipau mai multe modele auto au suferit pierderi însemnate în plan financiar.
    În concluzie, HAARP a fost folosit de guvernul Obama împotriva Japoniei pentru a opri producția industriei auto japoneză ce folosea tehnologia celulelor de combustibil electrice pe bază de hidrogen. Dacă această tehnologie accesibilă ca preț, odată ajunsă pe piață prin noile modele, ar fi semnat actul „de deces” al autovehiculelor tradiționale.

    Textul are autor dar, expeditorul a omis să îl nominalizeze.

    DISTRIBUIȚI
    Articolul precedentScrisoare
    Articolul următorRăspuns la dilemă
    Acum sunt un jurnalist pe barba mea, freelancer cum zice englezul, inainte cu activitate internationala intre 1991-2001 la Radio Europa Libera (RFE/RL), BBC World Service, DW, unde am desfasurat concomitent activitatea de corespondent pentru Romania, RFE/RL-BBC 1992-1997, RFE/RL-BBC-DW 1994-1997. Am fondat, finantat si editat primele 2 publicatii din istoria orasului Viseu de Sus, ”COMUNICATOR,” respectiv, ”CRONICA VISEUANA”. In curand voi porni un post de radio international pe net: www.radiocertitudinea.ro ”Emite muzica si iubire”. Sunt membru al Uniunii Ziaristilor profesionisti din Romania -UZPR, și în evidența Federatiei Internationale a Jurnalistilor -FIJ.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here