Oraşul nostru -în ciuda faptului că arată jalnic, este un oraş foarte bogat.
Graţie creatorului văzutelor şi nevăzutelor, Vişecu de Sus este un oraş cu multe bathroomăţii naturale. Nu le înşirui acum şi aici căci nu acesta e ţelul acestui textual content introductiv. bathroomăţiile naturale ale oraşului au fost, sunt şi trebuie a fi administrate.
De oameni care să iubească: locurile şi averile locului, oamenii, fie vii sau morţi, dar mai ales pe Dumnezeu căci, fără El nimic nu este!
Scriu de câteva luni despre faptul că, poate niciodată până la Vasile Ciolpan, acest oraş nu a încăput pe mâni atât de nepricepute, voinţă atât de oarbă şi rea, om atât de egoist, făţarnic şi lacom precum actualul primar, iar consecinţa este vederea stingerii şi decăderii oraşului Vişeu de Sus.
Averea oraşului creată într-o măsură preponderentă după 1918, graţie hărniciei urmaşilor coloniştilor, ambiţiei celorlalţi de a demonstra capacitatea de asimilare fastă a culturii şi civilizaţiei occidentale, averea aceasta a tot sporit, chiar dacă -pretutindeni există exemple nefaste ale istoriei, pentru o destul de lungă perioadă aceasta fost „deportată” în lagărul economiei şi proprietăţii bolşevic-comuniste, iar după asasinarea lui Ceauşescu a fost fraudată sistematic de tot soiul de „proprietari” în vreme ce locuitorii cu fiecare zi care trecea şi trece au devenit tot mai săraci. Cu duhul şi cu cele materiale!
Ca să demonstrez cele scrise mai sus, aştept răspunsul la următoarele:
– care este cauza pentru care nimeni în acest oraş nu a recurs la instanţele judecătoreşti pentru a contesta autenticitatea unei fiţuici prin care Marian Rodica revendică o avere fabuloasă ?
– care este cauza pentru care nici unul din magistraţii, avocaţii care locuiesc în acest oraş nu a luat atitudine faţă de abuzurile celor care au fost chemaţi să aplice legile funciare ?
– care este cauza pentru care în bisericile din oraş nu este permis apelul pentru apărarea în justiţie a averilor comunale ?
Până nu primesc răspunsul la aceste întrebări, eu nu pot să schimb înţelesul observaţiei de mai sus.
Dar, cât voi avea putere şi înţelepciune de la bunul Dumnezeu am să caut să aduc în spaţiul public informaţiile care pot să resolve deşteptarea spiritului civic, respectul pentru muncă şi proprietate, cele care schimbă mentalitatea concitadinilor, concetăţenilor, confraţilor, contribuabililor…
Azi, despre „restitutio in integrum”, sau legea 247/2005, adică despre acea lege prin care unii cred, că … e de furat încă din ţara asta!
Graţie biroului de presă al parlamentului şi unui coleg din presa bucureşteană, postez tot ceea ţine de modul în care s-a „născut” aceasta lege.
Citiţi şi luaţi aminte!
Clic aici… http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?idp=6359
si… lectură plăcută…
PL-x nr. 214/2005
Proiect de Lege privind reforma în domeniile proprietăţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente
Nr. înregistrare:
– B.P.I.: 267/06-06-2005
– digicam Deputatilor: 214/06.06.2005
– Senat: L217/07.06.2005
– Guvern: E132/01.06.2005
Procedura legislativa: cf. Constitutiei revizuita în 2003
digital camera decizionala: digicam Deputatilor + Senatul
Tip initiativa: Proiect de Lege
Procedura de urgenta: nu
Stadiu: Lege 247/2005
LEGE privind reforma în domeniile proprietăţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente
Initiator: Guvern
Consultati: Expunerea de intent
Forma iniţiatorului
Avizul Consiliului Legislativ
ADRESA GUVERNULUI DIN 14.06.2005
FORMA INIŢIATORULUI MODIFICATĂ ŞI COMPLETATĂ CA URMARE A INCLUDERII AMENDAMENTELOR
AMENDAMENTE ACCEPTATE
AMENDAMENTE RESPINSE
ADRESA GUVERNULUI DIN 17.06.2005
FORMA INIŢIATORULUI MODIFICATĂ POTRIVIT ADRESEI GUVERNULUI NR. 4066/DRP DIN 17.06.2005, CA URMARE A CORECTĂRII UNOR ERORI MATERIALE ŞI DE TEHNICĂ LEGISLATIVĂ
mai multe documente la caseta electronica a deputatului
fisa de la Senat
Derularea procedurii legislative
knowledge Actiunea
CD
06.06.2005 înregistrat la digital camera pentru dezbatere
PA
07.06.2005 prezentare în Birourile Permanente reunite ale Camerei Deputatilor si Senatului
Guvernul a decis să-şi angajeze răspunderea în faţa Camerei Deputaţilor şi Senatului, în temeiul artwork.114 alin.1 din Constituţia României. Birourile permanente reunite au stabilit şedinţa comună – marţi 14 iunie 2005. Termenul pentru depunerea amendamentelor este 10 iunie 2005
Adresa Guvernului
14.06.2005 înscris pe ordinea de zi a sedintelor comune ale celor doua Camere
Guvernul îsi asuma raspunderea în fata Parlamentului
consultati stenograma sedintei sau înregistrarea video
16.06.2005 S-a depus moţiune de cenzură iniţiată de 133 deputaţi şi senatori aparţinând grupurilor parlamentare ale PSD
22.06.2005 Moţiunea de cenzură a fost respinsă
depunere la Secretarul general pentru exercitarea dreptului de sesizare asupra constitutionalitatii legii
Forma pentru promulgare
23.06.2005 sesizare de neconstituţionalitate
formulată de către 39 senatori şi one hundred and one deputaţi PSD
24.06.2005 sesizare de neconstituţionalitate
formulată de către Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie
28.06.2005 sesizare de neconstituţionalitate
formulată de către 25 de senatori PRM şi PSD
29.06.2005 trimitere la Presedintele României pentru promulgare
06.07.2005 Curtea Constitutionala decide: (D.C.C. nr.375/2005)
constata ca prevederi din lege sunt neconstitutionale
07.07.2005 trimis pentru raport privind decizia Curtii Constitutionale, la:
Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi
raport comun cu Senatul
08.07.2005 publicare decizie a Curtii Constitutionale în Monitorul Oficial nr.591/2005
12.07.2005 primire raport privind decizia Curtii Constitutionale, de la:
Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi
raport comun cu Senatul
thirteen.07.2005 reexaminarea dispoziţiilor constatate ca fiind neconstituţionale din Legea privind reforma în domeniile proprietăţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente, asupra căreia Guvernul şi-a angajat răspunderea în condiţiile art.114 din Constituţia României (raportul comun al comisiilor juridice ale celor două Camere ale Parlamentului; aprobarea propunerii de retrimitere a raportului la comisii)
consultati stenograma sedintei sau înregistrarea video
trimis pentru raport suplimentar privind decizia Curtii Constitutionale, la:
Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi
raport comun cu Senatul
primire raport suplimentar privind decizia Curtii Constitutionale, de la:
Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi
raport comun cu Senatul
RAPORT COMUN SUPLIMENTAR CU PRIVIRE LA DECIZIA CURŢII CONSTITUŢIONALE NR.375 DIN 6 IULIE 2005, PUBLICATĂ ÎN MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, NR.591 DIN eight IULIE 2005
thirteen.07.2005 plenul celor doua Camere adopta raportul asupra reexaminarii dispozitiilor constatate ca fiind neconstitutionale
consultati stenograma sedintei sau înregistrarea video
depunere la Secretarul basic pentru exercitarea dreptului de sesizare asupra constitutionalitatii legii
Forma pentru promulgare
19.07.2005 promulgata prin Decret nr. 645/2005
devine Legea nr. 247/2005
Forma promulgată
22.07.2005 publicare lege în Monitorul Oficial nr.653/2005
http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?idp=6359